033-4651321 info@bikeshop.nl

Werkplaats drukte

U bent hier

Door Corona wordt er meer gefietst en dat geeft een enorme extra druk op de werkplaats. We helpen iedereen graag en snel maar dat kunnen we helaas nu niet waarmaken. De drukte is zo enorm dat onze servicegraad in de knel komt. Om iedereen op maat te bedienen hanteren we standaard een op-afspraak principe voor beurten en zaken die niet in brand staan. Daardoor hebben we dagelijks normaliter genoeg tijd geeserveerd voor ad hoc pech gevallen en om bestelde nieuwe fietsen af te kunnen leveren. Zowel de wachttijd voor een afspraak als de doorlooptijd van een pech fiets duren nu langer dan ons lief is. Onze excuses daarvoor. 

We willen borgen dat de capaciteit die we hebben bij die klanten terecht komt waarvan we menen dat zij daar het meeste recht op hebben. Oftewel we willen voorkomen dat jij als klant die bij ons hebt geinvesteerd de dupe wordt van de Corona gevolgen/niet de service en nazorg krijgt die je van ons mag verwachten. Hierdoor moeten we zorgvuldig zijn op wat we aannemen en van wie. In de eerste plaats helpen we klanten die hun fiets bij ons hebben gekocht, in de tweede plaats bestaande klanten. Als we het werk dan nog niet aan kunnen vragen we of je met een eenvoudige reparatie het wilt gaan proberen bij Fietsbook op de Arnhemseweg, de Giantstore op de Utrechtseweg of de rijwielstalling op station. Kunnen we het werk wel weer aan dan nemen we met liefde ook fietsen aan van nieuwe klanten. Ben je bestaande of nieuwe klant maar heb je een direct sale merk zoals Babboe bakfietsen, Stella, Amslod of andere specifieke merken (die we dikwijls sowieso niet goed kunnen repareren omdat ze eigen (e-bike) systemen hebben) dan kunnen we je niet helpen.

We hopen dat je begrip hebt voor deze keuze en kunt waarderen dat we er alles aan doen om de capaciteit die we hebben juist te besteden.