033-4651321 info@bikeshop.nl

Hoe staan we ervoor en wat gaan we verbeteren

You are here

In een klantmailing vroegen we je om feedback. Wat kan er beter, wat mis je, wat moeten we vooral zo blijven doen en zou je ons aanbevelen. 

Goed

Het goede nieuws is dat 4 van de 5 klanten ons aanbeveelt en geeft daar de redenen voor aan waar we zelf ook in geloven. klantgerichtheid, deskundigheid, kwaliteit en dat alles in een prettige persoonlijke sfeer met een goed assortiment. Er zaten veel hartverwarmende reacties bij.

Moet beter

1 op de 5 doet dat niet, we interpreteren dat die klanten niet of onvoldoende tevreden zijn. Uit de reacties maken we op dat het helaas niet altijd en/of niet bij iedereen lukt om te doen waar we in geloven. Zo wordt klantvriendelijkheid het vaakst genoemd bij de positieve waarderingen maar komt het ook het vaakst voor als verbeterpunt. Daar gaan we in algemene zin mee aan de slag! Met name op drukke momenten en in afstemming/communicatie is winst te halen. Mocht je concrete zaken hebben spreek ons gerust aan of mail. We leren graag.

Samen

Er zijn wat tegenstrijdigheden in reacties op de wachttijden/flexibiliteit van de werkplaats. Veel mensen spreken juist hun waardering uit dat ze altijd geholpen worden en andere vinden dat ze te lang moeten wachten/het vervelend om van te voren in te plannen. Off season gaat alles snel maar in het seizoen neemt de drukte enorm toe. Tijdelijke extra vakmansen zijn niet beschikbaar dus we kunnen niet opschalen. We willen je fiets altijd goed en binnen acceptabele tijd onder handen nemen. Om daarvoor maximale capaciteit te hebben werken we met een flexibel zomer/winter rooster en hebben we zo veel mogelijk monteurs in dienst wat "uit kan" . Daarnaast maken we onderscheid tussen stress zaken en planbaar onderhoud. Het onderhoud dat in te plannen is zorgt ervoor dat we maximaal flexibel zijn op de stress gevallen. Voor het plannen kunnen we je medewerking dus goed gebruiken, je helpt daarbij (indirect) jezelf. Als je stress hebt is de kans groot dat we je snel kunnen helpen omdat planbaar onderhoud niet ook als stress wordt aangenomen. Meer capaciteit en flexibiliteit ontstaat doordat Dave ons team komt versterken. Besef verder dat we er alles aan doen om je mobiel te houden/je te laten recreëren of sporten, er zijn allerhande (e)leenfietsen/testfietsen of losse leenonderdelen zodat je kunt blijven fietsen. Tot slot nodigen we je uit vooral kenbaar te maken wat je wilt. We bewegen graag met je mee en dan helpt het als je zelf duidelijk bent. 

Tips

We ontvingen waardevolle tips. Waaronder de tip van Janneke om de voorste balie te verplaatsen (reeds uitgevoerd en bekroond met de 50 euro kadobon). Er waren wat klanten die ons aanmoedigen ook een "buurt"  winkel te blijven voor de gewone fietser. Deze kunnen gerust zijn. Het feit dat we een eigen merk stadsfietsen hebben, Sterck rijwielen, zou volgens ons genoeg moeten zeggen. 

Vreemd genoeg ontvingen we assortiment suggesties die we al in de winkel hebben en ontvingen we suggesties voor activiteiten die we al tijden doen (check). Er is qua presentatie en communicatie dus nog veel te winnen. Ook daar gaan we mee aan de slag, we gaan je vaker (gericht) op de hoogte houden via email. En we nodigen je van harte uit ons te volgen op de sociale platformen, zoals onze Facebook pagina (voor iedereen), het Start to Bike platform (voor de beginnende mountainbiker & racefietser) en de Peloton pagina (voor de meer ervaren racer en biker)

Dank voor je betrokkenheid. We wensen je een mooi fietsjaar en blijf ons alsjeblieft feedback gunnen. Je helpt ons jou en je medefietsers maximaal te helpen, dat waarderen we enorm.

Met sportieve groet, 

Team Bikeshop